HOŞGELDİNİZ






Çarşamba, Mayıs 23, 2007


KIVIRCIK YETİŞTİRDİM..ORGANİK!!!
Organik tarım adını artık sıkça duymaya başladık.Küçüçük, miniminnacık bahçemde artık ne yetiştireceğimi şaşırmış durumdaymışım!!! Annem öyle diyor!!! Ben söylemiyorum.Hayatımdan memnunum.Çiçeklerim,meyve ağaçlarım (Kaysı,vişne,kiraz), hatta 4 adet ladin çam ağacım son olarakta birkaç adet kıvırcıklarım!! hepsi bu kadarla kalmayacak elbet,ben toprağı seviyorum.Onun o verimli halini ne verirsen hatta vermezsen bile üretkenliğine bayılıyorum.Kendiliğinden çıkıveren otlar,tohumu nereden geldiği belli olmayan ısırganlar,yabani menekşe,kendiliğinde büyüyüveren vişne!! daha adını şuan hatırlayamadiğim birçok ot.Kıyıpta bahçemden atamadığım yeşillikler..
Organik tarım denemem kıvırcıklarım oldu..Onları gururla size göstermek isterim.
Yanlız bunlar satın alınanlar gibi yoğun yapraklı olmuyorlar.Nedenini bilmiyorum.Belkide hormonsuz oldukları içindir.

Hiç yorum yok: