HOŞGELDİNİZ






Çarşamba, Mart 12, 2008

eskiden değil ama,
şimdi kokusuyla sevdiğim bir yemek..
kereviz.

Bahar geliyor ot yemeklerine başlarız artık.
Ben kerevizi çok seviyorum.Zeytinyağlısı da ,etlisi de çok güzel oluyor.
Kerevizleri ortadan 2 ye bölüyorum ortasını azıcık oyup haşlıyorum.Haslama suyuna biraz limon sıkıyorum kerevizler kararmasın diye.sonra tavaya biraz yağ koyup etin suyunu salıncaya kadar pişiriyorum.için 1 baş soğan çintip, kuşbaşı patates,havuç, bezelye, istenirse sarımsak konabilir.Bu karışımı pişiriyorum.Tencereye dizdiğim kerevizin ortalarına bu malzemeyi kaşıkla koyup üzerine de kerevizin yapraklarını doğruyorum.Biraz salca ile 1 bardak sıcak suyu karıştırıp tuz ekleyerek 1 kaşıkta zeytinyağ koyarak kerevizlerin üzerine gezdiriyorum.Pişmesini sağlıyorum.

5 yorum:

. dedi ki...

Harika bir tarif olmus,kerevizi bende severim.
Ziyaretinize ve güzel yorumunuza tesekkür ederim,cok incesiniz:)
Yine beklerim,sevgiler.

daimamutfak dedi ki...

Güldenciğim bende teşekkür ederim.mümkün olduğunca gelmeye çalışacağım sevgiler.

fidaneli dedi ki...

nerıman abla demek ıstıyorumıznınızle, bloğunuzu ınceledım ve kocaman bır oğlunuz olduğuna göre benden yasca buyuk olmalısınız.. ısmınızle hıtap edıp saygısızlık etmek etmek ıstemem:) zıyaretınız ıcın tsk ederım.. fakat artık ben blogumla ılgılenemıyorum.. ama bundan boyle sızı sık sık zıyarete gelırım:)) mesela o meshur sır kekı denemek ısterım.. ayrıca neden neden nerıman abla o karpuzları koydun oyle.. hamılesı neyım var dımı:)

etki alanı dedi ki...

Ben sizi hiç unutur muyum Neriman hanım?
Sadece bilgisayarın başına çok seyrek oturuyorum ondan..
Kerevizi ben de çok seviyorum..Ama zeytinyağlısını...Uzun süredir yememiştim..bu hafta sonu yapmalıyım.
Sevgiler..
TüTü

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik ne guzel olmus. Bende cok alisamadim bu yemege, bakalim yapalim da deneyeyeyim.

Sevgiler