HOŞGELDİNİZ






Pazartesi, Haziran 14, 2010

doğum günüm....

Kutlu doğum haftası gibi oldu..
Aynı gün çalıştığım mesai arkadaşlarım sağolsunlar sürpriz yapıp beni sevindirdiler.
Ertesi gün çok sevdiğim arkadaşım yemege götürdü.Arkasından pastasız olmaz dedi ve yukarıda gördüğünüz pastamızı ısmarladı.Çok güzel bir gündü. En önemlisi ise arkadaşımla geçirdiğim o güzel saatlerdi.Akşama eşim yemege götürecektiki bana balık yaparak sürpriz yaptı başbaşa bir akşam yemeği yedik.Çok becerikliydi doğrusu herşeyi kendisi yapmıştı.Pazar günü ise ablam yemeğe çağırdı pastanı al ve gel dedi.Akşama kadar ablalarımla beraber olmak bana çok iyi geldi.Bundan sonra doğumgünlerimi bir hafta boyunca kutlamaya karar verdim.))
sayfamı ziyaret eden dostlarıma sevgiler gönderiyorum..

6 yorum:

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Nerimancığım,
Doğum gününü kutlamakta geciktiğim için lütfen kusuruma bakma.
Harika kutlamalar olmuş. Oğluşunun gidişinden sonra seni hiç yalnız bırakmamış arkadaşların ve akrabaların. Eminim sana da çok iyi gelmiştir.
Ben de tüm sevdiklerinle birlikte sağlık, mutluluk ve neşeyle dolu nice seneler dilerim.
Çok çok sevgiler,

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Ailenle ve sevdiklerinle beraber nica güzel ve sağlıklı yıllar dilerim canım.
Sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

Canım,sağlıklı,mutlu,bol kutlamalı nice yaşlara inşallah..

Bu kutlama benim çok hoşuma gitti tatlım..Bu yaşlarda kutlanan doğum günleri çok daha güzel oluyor bence..))İşte; örneğini sende görüyorum..))


Kocaman sarılıp öpüyorum seni..Sevgiler..

Tijen dedi ki...

Canım Neriman'cığım nice mutlu yıllara. Geç kaldım kutlamakta affedesin!d

Limonlu Kek dedi ki...

Mübarek ayların başlangıcını yapan bu önemli günün hayırlara vesile olmasını diliyorum. Kandilin mübarek olsun... Bu arada doğumgününü ben de içtenlikle kutluyorum, nice yıllara...

gulsev dedi ki...

Mutlu yıllar,
Sağlıklı, huzurlu ve mutlu nice yıllar dilerim. Bende sizden 3 gün sonra kutladım doğum günümü :)14 haziran..