HOŞGELDİNİZ






Cuma, Mart 30, 2007


KIŞ AYLARI GERİDE KALDI
Mart ayı bitiyor.Afrika menekşem coştukça coştu ,üstü çiçekle doldu.Baksanıza resmine baharı karşılıyor adeta.Mart ayının benim için ifadesi,Baharın çoktan geldiği fakat takvminde bahara eşlik ettiğini kabul etmesi.Baharı iyice hissettim buğün,içim kıpır kıpır.Bahçemdeki çiçekler güneşin yapraklarına vurmasıyla gülümsediler bana, sabah sabah.Pembe,yeşil,beyazın uyumu ne hoş.Birdaha şükrettim yaradanıma bana bu güzellikleri görme,yaşama şansını bahşettiği için.İyiki varım bu dünyada.Kuş sesleri,Böcekler,Çiçekler,envayi çeşit renkler ne güzeller yarabbim.Etrafıma bakmaya doyamadım baharı kokusunu içime çekerken bu sabah.Bahçemden ayrılıp işe gitmek içimden gelmedi.Bir bardak çay içmenin hayalini yarın sabaha bırakıp,daha bi doyurdum gözümü baharla.Nergisimin kokusunu buram buram arkamda bırakarak geldim işe.iş yerim yeşilliklere bakıyor,Açtım penceremi mis gibi baharın kokusunu çekip gözlerimi kapatarak dinledim sessizlikler içinde sanki benim için öten güvercinlerin şarkılarını.Ne hoş sesler bunlar böyle melodileri mest ettı beni,
İşte bahar bu,
Güvercinin kanadında,
Çiçeğin yaprağında,
Böceğin getirdiği tozda,
Havanın o mis kokusunda.
İyiki varım bu dünyada.
İyiki hepimiz gelmişiz bu dünya ya...

3 yorum:

Aybike Ceylan dedi ki...

Ne guzel anlatmissiniz, bence de iyi ki variz bu dunyada.

Yasadigimiz ve saglikla aldigimiz her anin kiymetini bilip sukretmek lazim. Iyi hafta sonlari.

Sevgiler

İpek Kuscu dedi ki...

Birde bahar yorgunluğu olmasa.Güzel bir hafta dilerim sana.

daimamutfak dedi ki...

Biraz geciktim cevab vermekte,
Çilekciğim ve Aybikeciğim size gecikmeli bir cevapla,güzel bir hafta dilerim.Sevgilerimle