HOŞGELDİNİZ






Cuma, Nisan 06, 2007


1 nisan !!!...

1 Nisan şakası artık yapılmıyor.Nedendir bilemiyorum.İşin garibi 1 nisan günü şaka yapmadığım gibi,şakanın yapılmasını bekledim.Neden yapamadım?Ne isteyecektim?Nasıl birşey yapsaydım?Eskıden yani çok zaman önce değil canım!!Çocukluk yıllarımda annem babama yapardı.Babamda her seferinde aldanırdı veya aldanmış görünürdü.Annemi incitmemek içindi belkide.Annem de aldanan babama -sakın ha bugün iş yerinde şaka yaparlar.Aldanma derdi.Sebebi buymuş gibi.Komsular şaka yaparlardı.birbirlerinden ufak meblağ para isterlerdi.Birde yumurta isteme adeti vardı.Benim aklımda kalanlar bunlar. Komşuya gidilir. Bana sunu ödünç verirmisin denirdi.Komsucukta yardımseverliğini konustururdu.Ödünç mal alınınca 1 Nisan bugun. Komsum nasılunuttun?
Bu 1 Nisan günü şaka yapayım diye düşünmedim desem yalan söylemiş olurum.
Nasıl bir senaryo kurgulamam gerekir? diye düşündüm.Doluya koydum olmadı bosa koydum olmadı hesabı.Para istemek için gidilmezdi.Bir bardak ödünç un veya şeker içinde gidilmezdi.Bir yumurta istenemezdi...aaaa bende ..kızdım kendime.Vazgeçtim yapmaktan.Beklemeye başladım. Kimseciklerin aklına bile 1 nisan şakası gelmemişti.Benim gibimi düşündüler bilemiyorum.Arkadaşımı korkutan bir konuda ona şaka yapmayı düşündüm,ya kalbi varsa!! ya tansiyonu çıkarda başına birsey aniden gelirse!! yok yok yapamayacağım.Sonrası çok üzülürüm.veee vazgeçtim.Yaniişin sonunu düşündüm.Ufak tefek ödünç istenecek şeyler içinde şaka yapılmazdı..Yani şu canım 1 Nisan şakası benım karışık düşüncelerim,sonundada yaşayacak olduğum mahçubiyetlere yenildi.Sizleri bilemiyorum ama ben bu duygulardaydım.İşin yokmu derseniz şayet yok canım olmazmı.amma eski bir görenekmı desem yaşama şeklimi desem bilemiyorum.Yaşansın istedim.Olamadı.Sanırım 2008 yılı 1 nisanında yapmak isteyeceğim gene.O zaman güzel,yaratıcı bir fikirle bir kurban seçeceğim kendime.Belkide bu kurban en yakınımdakiler olacak.

Hiç yorum yok: