HOŞGELDİNİZ






Perşembe, Haziran 21, 2007

GÖZLEME OLURDA YENMEZMİ?...DİYET GÖZLEME..

Dün gözleme günümdü!!Diyeceksinizki hep hamur var.Bu sıralar böyle denk düşüyor.İnanın gayret sarfetmiyorum .Bu gözlemelerimin içinde yağ yok. Tam diyetlik.Akşamüstü eve erkenden dönünce çok sevdiğim komşum beni çok özlediğini gelmek istediğini söyledi.Yorgun olsamda beni seven,beni görmek isteyen arkadaşlarıma hayır asla diyemem.Sigara böreği için aldığım yufkaların bir kısmını peynirli- otlu gözleme için kullandım.Bilirsiniz ama ben genede yazmadan geçmeyeyim.Beyaz peyniri çatalla ezdim. İçine bol maydanoz,dere otu ve yeşil soğan doğradım.Yani uyduruk!!Severim evde olanları değerlendirerek çıkacak lezzetleri.En çokta böyle elde edilen tatlara hastayımdır.Teflon tavada hiç yağ koymadan,kısık ateşte iki yüzünü çevirerek pişirdim.Afiyetle yedik.Arkadaşım çok beğendi.Bende!!.. İnanın yağsız piştiği için içine de yağ koymadığım için oldukça hafifti.Vallahi şimdi olsa hayır diyemem yerim.Fotoğrafa bakınca mis gibi kokusu burnuma geldi.

Ama durun daha bitmedi...

SİGARA BÖREĞİNE HAYIR DİYEBİLİRMİYİZ?!!!

Aslında sigara böreği için alınmıştı yufkalar.Kalan yufkalardan oğluşa çabucak yapıldılar.Nasıl olsa iç artmıştı.O da severek yedi.Yanında ayranla.Herkesin gönlü hoş tutuldu anlayacağınız.Oğluş siğara böreğine hayır diyemez.Önceden sarar buzluğa koyarım.Oradan alıp,benim olmadığım zamanlarda kızartıp yer.Benim içinde pratik bir çözüm bu aslında.Aniden gelen misafirlerim içinde beni yormayan bir durum.

2 yorum:

anne ve cocuk dedi ki...

selam...blogunu cok begendim...tum tarifler icin ellerine saglik..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Neriman'cığım,
Çok severim sigara böreğini canım benim.Sende benim sevdiğim yiyecekleri yayınlamaktasın bu aralar.Ben yiyemesemde buradan bakıp yemiş kadar oluyorum.O güzel ellerine sağlık canım benim.Ne kadar narin bir ruhun var bunun farkında mısın acaba??

Sevgilerin en güzeli seninle olsun canım..