HOŞGELDİNİZ






Çarşamba, Haziran 06, 2007


ZEYTİNYAĞINDA KUZU
Eşim ve oğlum eti çok seviyorlar.Sebze yemeği yapıldığında pekte mutlu olmayan bir yüz ifadesiyle yiyorlar.Bu beni üzüyor ama onları memnun etmek adına sıkça etin her çeşidini yapıyorum.(Oğlum sebze yemeği yediğinde doymadığını ifade ediyor.)Sizde bilirsiniz muhakkak
Et yanında patates kızartması ve yeşilliklerden yapılmış salata ile çok uyumlu oluyor.Akşam eve biraz geciktim,yemek için onlara ne yapacağım ? düşüncesiyle kapıyı açtığımda,baba-oğul onları mutfakta et ve patates kızartırken buldum.Salata ise yapılmış, sofra kurulmuştu.Çokta memnun olmuştum.Hazıra konmuştum.Eşim kuzu etini kare kare kesmiş,yıkamış, suyu süzülen eti zeytinyağını koyduğu teflon tavaya koydu.Etleri çok pişirmeden iki tarafını alt üst etti.Etler pamuk gibi oldular.Servis tabağına alınan etlerin üzerine tuz serpti.Ben kendi tabağımdaki etlerin üzerine kekik serptim.Acıkmış olmam vede hazırca önüme gelmesindenmidir nedir, aldırmayarak kızarmış patatesleri de tükettim.Çok keyifli bir yemekti.Ara-sıra eşler ve çocuklar mutfağa diyorum!!!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Yaşasın mutfakta yemek yapan kocalar :)))

Nefis bir tabak olmuş. Eşinizin ellerine sağlık.

Sıcacık sevgiler...

daimamutfak dedi ki...

Canım öyle vallahi.Arada sırada yapsalarda beni bu yardımlar fazlasıyla mutlu ediyor.Hayat müşterek diyoruzda, erkekleri biz bayanlar mutfaktan titiz davranarak uzaklaştırıyoruz aslında.Suç bizde.Aslında herşeyi nefis yapar.Yapanda yapmayanda sağolsun..sevgilerde benden canım.Hemen sayfana koştum ne sıcak bir karşılamaydı öyle.Blogun çok güzel tebrik ederim..