HOŞGELDİNİZ






Pazartesi, Eylül 24, 2007

Akdeniz yeşillikleri ile salata


Salatayı her zaman severek yerim.
Tüm yeşilliklerin içinde olduğu bir salata tabağına kim hayır diyebilirki?
Aysberg,taze nane,maydanoz,roka, kırmızı lahana,1 paket akdeniz yeşillikleri,taze soğan,semiz otu,1 adet dışı soyulmuş doğranmış ayaş domatesi(yerli domatestir mis gibi kokar)limon,tuz,
ayvalık zeytinyağı.
Hepsini yıkadım kevgirde bekletip suyunu iyice süzdüm.Gerektiği büyüklükte elle kopardım,kimi yeşillikleri bıcakla doğradım.1 adet havuç rendeledim.limonu sıktım içine tuz ve zeytinyağ koyup bir kasede çırptığım sosumu hazırladım.
Büyücek bir porselen kaseye yeşilliklerimi tanzim ettim.Üzerine yeşil zeytin ve cin biber turşusu yerleştirdim.Ayrıca 2 kaşık konserve mısır serptim.sosu üzerine gezdirdim.Afiyetle tüketilmeye hazır hale geldi.

16 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Canım,okurken ağzım sulandı resmen..))Salatanın resimleri harika,anlatımın ise super.Sonrasını benim gibi okuyup iç geçirenler düşünsün..))

Kocaman kocaman öpüyorum seni bitanem..))Sen eşi bulanmaz bir dostsun.

Sevgilerimle..

Tijen dedi ki...

Neriman'cığım,
Ben de bu ara hiç salata yapmadım iyi mi? Bugün pazardan yeşillik alayım dedim ama sadece su teresi ve maydanozla döndüm. Umutlar haftaya kaldı yani...

daimamutfak dedi ki...

Gül'cüğüm tatlı kadın,
Sevgi dolu yazarsın hep.Düşüncelerin teşekkür ediyorum.Bende seni öpüyorum..sevgilerimi yolluyorum ..

daimamutfak dedi ki...

Tijenciğim komşucuğum salatasız bir an düşünemiyorum bende.Sanki salata sofranın anlamı,
Sofranın çiçeği.
Onsuz bende birşeyler eksik oluyor.
Seninde salataya, daha doğrusu yeşilliğe düşkün olduğunu biliyorum.Eminim haftaya en güzellerini alacaksın.Şimdiden afiyetle ye canım.

Aybike Ceylan dedi ki...

Neriman'cigim,
Ellerine saglik,.
Guzel bir hafta sonu diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

Hülya dedi ki...

Salatan süper...Pek de keyifli anlatmışsın;))

Rumeli dizisini izliyor musun bu arada?

daimamutfak dedi ki...

Aybikeciğim teşekkür ederim..

daimamutfak dedi ki...

Hülyacığım izlemez olurmuyum hiç.Çokta keyif alıyorum ..

Damak Tadı dedi ki...

Canım,kocaman öpüyorum seni ve harika bir hafta diliyorum.

Tüm güzellikler seninle ve ailenle olsun.

Sevgilerle kal.

Damak Tadı dedi ki...

Kocaman öpüyorum seni tatlların tatlısı Neriman'cığım..


Sevgilerle

daimamutfak dedi ki...

Gül canım teşekkür ederim.bendende aynı duygular..sevgiler..

Hülya YILMAZ dedi ki...

Neriman'cım,
yeni sayfanda nice güzel tarifler bekliyoruz...
sevgilerimle,

daimamutfak dedi ki...

Hülya'cığım değerli katkılarına buradan teşekkürler sağol.Sevgiyle kal.

Tijen dedi ki...

Aman efendim, sitemiz yenilenmiş, linkler eklenmiş...
Hayırlı uğurlu olsun Neriman'cığım!

daimamutfak dedi ki...

Sağol tijen'ciğim.Umarım iyi olmuştur.

etki alanı dedi ki...

Salata deyince akan sular duruyor bende Neriman Hanımcığım.
Sitenizde yenilikler yapmışsınız.Bu bayram yeniliği galiba ,hayırlı olsun.
Ama şundan emin oldum ki,size de bana da ya yeni,gelişmiş fotoğraf makinesi lazım.ya da bizim bir fotoğraf kursuna gitmemiz lazım.Gerçi siz benden çok çok güzel çekiyorsunuz.Ben hepten özürlüyüm bu konuda.Yaptığınız yemeklerin yakın çekilmesi gerek.çünkü uzaktan muhteşemler,ama yakın çekimlerde buğulu çıkıyor.
Ben de takılarımın resimlerini çekemiyorum.
Neyse bir çaresine bakacağız inşallah.
Ailenizle beraber geçireceğiniz mutlu bir bayram diliyorum.
Tütü