HOŞGELDİNİZ






Perşembe, Şubat 18, 2010

Kar güzeli..




Ankara kalesinde mart ayı başına kadar devam edecek olan yedi adet resim sergisi var.Bu organizasyonu çok sevdiğim aile dostum Galeri Z'nin sahipleri tertipledi.Onların emeği çok ama çok büyük.Yıllardır Ankara Kalesinin ve çevresinin kalkınma ve gelişmesinde katkıları olan bu dostlarımızı hemen hemen her hafta sonu ziyaret ederiz.Galeri Z' de bulunmak çok keyifli. Burada eski dostları her zaman bulmak mümkün. Bizler için bir buluşma ve terapi yeri oluyor adeta.Yeni dostluklara da zemin oluşturması bakımından benim için önemli bir sanat evi.Bir dostumuzun bahçesinden bizler için getirdiği kardelen çiçeği hepimiz için ilgi odağı oldu.İlk defa gördüm bu çiçeği ve hayran kaldım.Bahçelerinde itina ve özenle yetiştirip üretiyorlar. Nesli tükenen çiçeklerden kardelen. Bursada dağlarda hala mevcutmuş.Dostlar bulgaristanda deliorman bölgesinden soğanını getirmişler ve bahçelerine ekmişler.Bize de seyretmek düştü.Buyurun sizde seyredin...

3 yorum:

Tijen dedi ki...

Kardelen...
Adi bile ne guzel degil mi?

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

şahane...


(sayfandan sürekli error ve virüs uyarısı alıyorum :(

daimamutfak dedi ki...

Nunucuğum uyarın için teşekkür ederim..nasıl yaparım bilmem..bakacağım bakalım..sağol..