HOŞGELDİNİZ






Salı, Mart 09, 2010

Isparta'dan cevizli erişte...


Ortanca ablam çok yapar. Zevkle yeriz.Dün akşam evde yanlızım,yemeğim yok ama eriştem var))Aklıma ablamın bu çok lezzetli makarnası geldi.
Ev eriştesini haşlıyorum ama süzmüyorum.Suyunu pilav gibi koyarım o zaman erişte daha lezzetli oluyor fakat biraz yapışkan oluyor.Erişte pişince üzerine yağda eritilmiğ tereyag gezdiririm.Evde bulunan beyaz peynire dövülmüş bol miktardaki cevizi ekleyip eriştenin üzerine döküp karıştırıyorum.

5 yorum:

Tijen dedi ki...

Ev eriştesi çok özeldir ama bazen sevip sevmediğime karar veremem iyi mi?

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Neriman'cığım,
Ben de çok severim ev eriştesini. Bize de eşimin memleketinden yakınları yapıp, gönderirler.
Ben de suyunu hiç süzmem, aynen senin yaptığın gibi pilav gibi pişirir, demlenmeye bırakırım. Belki biraz yapışırlar ama olsun. Vitamini ve lezzeti içinde kalsın bana yeter.
Ellerine sağlık arkadaşım.

Çok sevgiler,

daimamutfak dedi ki...

İki güzel arkadaşıma teşekkürler yorumlarından dolayı..
Tijenciğim ama içinde senin sevdiğini düşündüğüm ceviz ve peynir var. Yersin, yersin..

Işılcığım pilav gibi pişirince daha lezzetli oluyor değilmi.?
Sana da afiyet şeker olsun arkadaşım..

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Sevili Neriman'cigim,

Guzel yorumun icin de cok tesekkurler, cok sukur iyiyim, hersey iyi yonde bitti :))
Sevgilerimi gonderiyorum...

Cafe Gusto dedi ki...

Zİyaretin ve güzel duyguların için teşekkür ederim.Erişteye bayılırım hele de kendin yapabilirsen..Ellerine sağlık..sevgiler...