HOŞGELDİNİZ






Pazartesi, Temmuz 09, 2007

Vişne-soda-buz..bardakta flamingo..Datça anısı..
Bahçe'den vişne toplamaları devam ederken geçen gün yaptığım ve şişelediğim vişne suyum aklıma geldi.Son derece yorulmuş ve susamıştım.
Vişne-soda ikilisi bana hep datça marinayı hatırlatır.Yıllar önce ablamın yazlığına gitmiştim.Marinada içmiştik.Tam da güneş batarken tüm günün sıcaklığını alan vücüdümuz bu soğuk içecekle kendine gelmişti.
Hemen dolaba yöneldim.Vişne suyum buz gibiydi biraz şeker takviyesi yaptım.
Kadehe koydum.İçine bir adet soda boşalttım.Bol buz koydum.Filamingom güzel süsüm benim.Hemen bardakta yerini aldı.Yeşil yeşil pekte yakıştı.Gururla vişne sularında yüzmeye koyuldu.Pembe sular onun pembe bacaklarıyla uyum sağladı.Kuşum filamingom serin sularda bir yelkenli edasıyla süzülüp durdu...

4 yorum:

Ferhanca dedi ki...

Merhabalar, iyiy ki bana uğramışsın , çok memenun oldum..
Vişne ve portakal favori meyvemdir ..
afiyet olsun..

daimamutfak dedi ki...

Ferhanca teşekkür ederim.meyveleri çok seviyor ve değerlendiriyoruz öyle değilmi?..

Leziz Tarifler dedi ki...

Afiyet olsun...

daimamutfak dedi ki...

Feyhancığım teşekkürler..