HOŞGELDİNİZ






Salı, Nisan 10, 2007

 
Fotografını zar zor çekebildim.Yerinde duramıyordu hınzır.
Sonrada uçuverdi.Benim birkaç poz resim almamı istememişti.Ama gene gelir.Onlara simit ve ekmek kırıntısı veriyorum.
Benim pencere önü,onların mutfağı.Burası parka bakan bir pencere.Park çok güzel.Size fotoğraflarını göstermek isterim.Envayi çeşit ağaçlar var.Baharın gelmesiyle hepsi açacak.Hepsini fotoğraflıyacağım . .Sabah pencereyi açıp mis gibi oksijeni içime çekiyorum.Bu harika bir duygu.Şimdi baharla birlikte kuş sesleriyle uyanıyorum.Onların şarkılarını dinlemek beni dinlendiriyor.Lalelerimin daha zamanı gelmedi.henüz tomurcuk hepsi.Onlarıda göstereceğim size.Hepsini kendi ellerimle diktim.ördügünüz çuhalar ılgaz dağlarından getirildi.altı-yedi sene önceydi.Şubat ayında karadeniz gezimiz sırasında , karlar altında, çam ağaçlarının diplerınde açmışlardı.Dayanamayıp arabayı durdurdum.10-15 tane köküyle aldım.Ne zor çıkmışlardı.Eşim,Bunlar tutmaz.Yazık sökme.Burada keyifleri yerinde dedi.Bense onların benim bahçemi çok seveceklerini söyleyerek hepsini çıkartmıştım.eve dönüşte hemencecik diktim.Tuttular.Yerlerini aramadılar.Bahçemi çok sevdiler.her sene ürediler.Tüm bahçeyi kapladılar.Hatta öyle ileri gittilerki,onları seven komşularımın bahçelerindede açar oldular.Çuhalarımın hikayeleri böyle.Kimbilir zamanla başka hikayelerde yazılır!!Çuhalarımın güzellikleriyle geçen bir gün diliyorum..
Posted by Picasa

2 yorum:

Ceylan dedi ki...

Selamlar,
Seni yeni oyuna davet ettim..yazmak ister misin?
Sevgiler!

daimamutfak dedi ki...

Canım merhaba.Tabi isterim Fakat daha çok yeniyim.Bloklarıda tanıyamadım.Teşekkür ediyorum bu nazik davetin için.En önemlisi ne biliyormusun?Beni hatırlaman.İnan bu beni çok memnun etti.Sevgilerimle.Ha unutmadan söyliyeyim.Ben 4 gündür yoktum buralarda.Yazıyı geç yazışımın sebebi bu.Özür canım.