HOŞGELDİNİZ






Pazartesi, Nisan 16, 2007

 

Bugün havaya neler oluyor bilemiyorum.İnanılır gibi değil.Bir gün içinde 4 mevsimi gördüm.İnanın!!!
Hayretler içersindeyim.Öğlen fırtına koptu adeta.Arkasından lapa lapa kar yağdı.Bitiminde pırıl pırıl bir gökyüzü ve güneş.Şimdi ise yarım saattir ise gürültülü bir yağmur iniyor gökten.Hava iyice soğudu.Ben ne yalan söyliyeyim artık soğuk hava beklemiyordum.Geride bıraktık soğukları derken,kar geliverdi aniden.Sürpriz diye buna denir.Beklemediğin anda,beklenmeyenler oluverir.Şaşırdım şaşırmasına ama genede kıştan çıkarken,son kez kar seyretmek güzeldi.Hava mis gibi toprak,yagmur ve oksijen kokuyor.Beni mest etti bugünki bu hava.Beni bu havalar mahvetti demişya bir şair.
.
Posted by Picasa

6 yorum:

tata dedi ki...

Havalar yalniz orada degil, buralarda da cildirdi. Seyretmesi güzel de sonumuz hayirli olsun!
Sevgiler

Defne dedi ki...

Ben de sastim kaldim bugunlerde, insan ne giyecegini sasiyor. Hersey yerli yerine bir otursa, "Tata" hakli, sonumuz hayirola!

daimamutfak dedi ki...

sevgili tata ve defne
Sanırım bu Nisan ayına özgü bir davranış.Nisan bize hep şaka yapıyor.

Adsız dedi ki...

Sevgili Neriman,
Ne guzel yakalamissin resimde Ankara'yi. Insallah bu sene Turkiye'ye gelince, bir muddet de Ankara'da kalacagiz. Sevgilerimi gonderiyorum, problem giderildimi blogunda ki. Ben seni bugun eklemeye calisacagim linklerime. Sevgilerimi gonderiyorum

daimamutfak dedi ki...

Canım aybike2CİĞİM TEŞEKKÜRLER İLGİNE.iNŞALLAH BURALARA GELİRSİNDE TANIŞIRIZ.bEN ÇOK ARZU EDERİM.Bulogu deneye boza bir şekle soktum.Fakat dün yayınladıgım istim kebabı fotoğrafı bugun görünmüyor.Anlamadım canım'''

daimamutfak dedi ki...

Klavyem f idi.Şu anda q klavye kullanıyorum.Nekadar zorlandığımı tahmin edemezsiniz.Aybikeciğim sana yazarken neler yapmışım bakarmısın.Çok özür ama şimdilik böyle devam edeceğim.Alışana kadar.