HOŞGELDİNİZ






Pazartesi, Mayıs 07, 2007

Benim motorcum harikalar yarattı ...

 
Posted by Picasa

Cumartesi günü Oğulcuğumu görmeye gittim.2 Senedir motor kullanıyor fakat motor ehliyeti almaya karar verdi.Bilinçlendiğini düşünüyorum.Araba kullanıyor.Ehliyeti var.Olaya ciddi eğilmesine çok sevindim.Çalışma alanında rahat hareketleri motora hakimiyeti muhteşemdi.Hocası çok beğendiğini bana iletti.Hatta 5 tip motor kullandıracaklarını oğlumun direksiyon bilgisi ve kabiliyeti nedeni ile deneyip 3.tip motordan başlattıklarını söyledi.Gururlandım.250 cc liği kullanıyordu ki müthişti.Bu motor 4. kademe ilerleyişte kullandırdıkları motordu.En son 500 cc kullanacakmış.Konuyu bildiği halde yılmadan usanmadan hocasının sözünü dinleyişi takdire şayandı.Hatta hocası oğlumla ilgili sorular sordu ve Motora karşı çok ilgili olduğunu düşündüğünü söyleyip,Motor sevgisini keşfettiğini ve ona iş teklif ettiğini söyledi.Çok gururlandım.Bende hocasına oğlumun kendi imkanlarıyla motor yaptığını, motor parçalarını birleştirerek motor topladığını söyledim.Cep telefonumda ki topladığı motorun resmini gösterdim.Şaşkınlıkla ,hayretle izledi.Motor sevgi işi ,motoru sevenle çalışmak isterim dedi.Mutevazı bir çocuk bu konuyu hocasına açmamış bile.Oğlum bu konularda çok yetenekli.Yetenek Allah vergisi bir şey.Oğlum Tv deki bu tip proğramları sürekli izliyor.İstanbul'da motor fuarına gitmişti.Türkiye'de motor toplayan kişi olarak istanbul'da oğlumun yaptığı işi yapan(Tabiki oğulcuğum bu işi amatörce yapıyor.) sayın TELLİ ile tanışmış,telliye motorunun fotografını göstermiş adamcağız çok etkilenmişti.Kişilerin hobileri ilerde işleri olabilir derim hep.Yetenekli oldukları konularda kişiler imkanları olup iş yapabilmeliler.O zaman işlerini sevip, yıkılmadan o sektörde ayakta kalabiliyorlar.Gençlerin işleri hiç kolay değil.Hepsine buradan iyi dileklerimi yolluyorum.Oğlumda dahil,gençlerimiz umarım istedikleri alanda sevdikleri işleri yaparlar..Onlar için dileğim bu...

Hiç yorum yok: