HOŞGELDİNİZ






Cuma, Mayıs 11, 2007

Canım anneme...

Bu hafta sonu Anneler günü.Çok sevdiğimiz saydığımız annelerimizin günü.Canım anneme her gün işe giderken uğrarım kapısını açar,o güzel gülüşüyle güne beraberce merhaba deriz.Bir bardak çayını içer işe giderim.Onun hayır duasını almadan yoluma gitmeyi nedense hiç istemem.Oda beni bekler bilirim.Evladım her sabah gelme,yoruluyorsun seninde işin vardır der.İşimde olsa ,Annem herşeyden önemli benim için.Şimdi düşünüyorum, ihtiyacı olan birşeyi mi alayım ?yoksa Zevkine hitap edecek bir ürünmü olsun bu seçimim.Muhtemelen bunu cumartesi gününe bırakacağım.Biliyorumki hediye beklemeyecek.Sadece hatırlanmayı isteyecek.Sadece sevgi ile olan bir öpücük bekleyecek.O gün tüm çocuklarının evinde toplanması yemekler yenilip keyifle çaylar içilmesi onu mutlu edecek.O sabah erkenden kalkacak. Kendi elleriyle akıtmalar yapacak gene.Hazırladığı nefis gül reçelini çıkartacak.Çeşit çeşit peynirler çıkartacak çay sofrasına.Akıtmayla çok güzel olur hadi çaya diyecek.Sakın gelirken yorulupta pasta falan yapmayın ben hazırlandım diyecek.Hava güzel olursa çok sevdiği bahçesinde bizi ağırlıyacak.Bizleri bir kez daha bağrına basıp duygulanacak,o güzel yeşil gözlerinden yaşlar akacak,hüzünlenip babamı hatırlayacak.Hüzünler ve sevinçler beraber yaşanıyor böyle günlerde.Canım annemin ellerinden öpüyorum.Tüm annelere saygılarımı hürmetlerimi gönderiyorum.Hepsinin güzel yanaklarından öpüyorum.
Posted by Picasa

4 yorum:

İpek Kuscu dedi ki...

Sevgili Neriman,seninde anneler gününü kutlarım.Çiçekler çok güzeller .Ve blogun bir sürü tarifle dolmuş ,çok çalışkansın,tebrikler.
Görüşmek üzere.Sevgiler.

İpek Kuscu dedi ki...

Sevgili Neriman,anneler günü kutlu olsun.Bu kez bir sorun olmasa bari ,bir önceki yorum gitti birdenbire çünkü.Çiçekler de çok güzeller.
Ellerine sağlık.Çok çalışkansın,bir dolu tarifle dolmuş blogun.Görüşmek üzere.Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Sevgili Neriman,
öncelikle ziyaretin için çok teşekür ederim.Kutlaman içinde...
Blogun çok güzel, hep yeme resimlerina bakıp iç geçicerek değiliz ya, sana gelip aradabir gözümüzü şenlendirmek lazım. Çiçeklerin çok güzel, helede senin yetiştirmiş olman harika.Ama ömürlerinin kısa olması evet çok üzücü.
Bizde dün 10 gün aradan sonra tekrar çamlıcaya gittik, birde ne göreyim 10 gün önce binlerce lale vardı, dün 1 tane bile yok:( çiçek böyle bir şey dediğin doğru hayat gibi ömrü kısacık
Her zaman beklerim, sevgiler.

daimamutfak dedi ki...

Sevgili çilek'ciğim.Biliyormusunuz çileğide çok ama çok severim.Çilek'ciğim bendede sorun var birtürlü size ulaşamadım.Yazamıyorum.2 kez
yazdınız ama ben cevaplayamıyorum.Neyse teşekkürler ederim yazdıklarınız için.Elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum.
Sevgilerle..

Sevgili Müge, Sizede ulaşamadım birtürlü.Ama az önce sitenıze girdim ve nihayet yazdım.Umarım aldınız.Laleleri sevenler çoğaldıkça memnun oluyorum.Sevgilerle...